Obchodní podmínky
Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „podmínky“) upravují práva a povinnosti vás jako kupujícího a nás jako prodávajícího ve smluvních vztazích uzavřených prostřednictvím e-shopu na webových stránkách www.softwarepoint.cz.
Veškeré informace o zpracování vašich osobních údajů jsou obsaženy v Zásadách zpracování osobních údajů, které naleznete zde https://www.softwarepoint.cz/podmienky-ochrany-osobnych-udajov/.
Jak jistě víte, komunikujeme především na dálku. Proto i pro naši Smlouvu platí, že jsou využívány prostředky komunikace na dálku, které nám umožňují se domluvit bez současné fyzické přítomnosti Nás a Vás.
Pokud je některá část Podmínek v rozporu s tím, na čem jsme se vzájemně dohodli v rámci procesu Vašeho nákupu na našem e-shopu, má tato konkrétní dohoda přednost před těmito Podmínkami.
- NĚKTERÉ DEFINICE
1.1 Cena je částka, kterou zaplatíte za Zboží;
1.2 Cena za dopravu je peněžní částka, kterou zaplatíte za dodání Zboží, včetně nákladů na jeho zabalení;
1.3 Celková cena je součet Ceny a Ceny za dopravu;
1.4 DPH je daň z přidané hodnoty podle platných právních předpisů;
1.5 E-shop znamená internetový obchod provozovaný Námi na adrese https://www.softwarepoint.cz/, ve kterém dojde k nákupu Zboží;
1.6 Faktura znamená daňový doklad vystavený v souladu se Zákonem o dani z přidané hodnoty na Celkovou cenu;
1.7 Jsme Alla s. r. o., se sídlem Riazanská 70, 831 02 Bratislava, IČO 46489541, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Okresním soudem Bratislava III, oddíl Sro, vložka č. 78413/B, e-mail www.softwarepoint.cz, telefon +421 948 299 930, právně označovaná jako Prodávající;
1.8 Objednávka je Vaším neodvolatelným návrhem na uzavření kupní smlouvy o koupi Zboží s námi;
1.9. Zbožím se rozumí cokoli, co můžete zakoupit v E-shopu;
1.10. Uživatelský účet je účet, který jste si zřídili na základě Vámi zadaných údajů a který Vám umožňuje ukládat Vámi zadané údaje a uchovávat historii Vámi objednaného Zboží a uzavřených Smluv;
1.11. Vy jste osoba nakupující na našem E-shopu, právně označovaná jako Kupující;
1.12. Smlouva je kupní smlouva sjednaná na základě řádně vyplněné Objednávky zaslané prostřednictvím E-Shopu a je uzavřena okamžikem, kdy od Nás obdržíte potvrzení Objednávky.
- OBECNÁ USTANOVENÍ A POKYNY
2.1 Nákup Zboží je možný pouze prostřednictvím webového rozhraní E-shopu.
2.2 Při nákupu Zboží jste povinni nám správně a pravdivě poskytnout veškeré informace. Budeme proto považovat informace, které nám při objednávání Zboží poskytnete, za správné a pravdivé.
- UZAVŘENÍ SMLOUVY
3.1 Smlouvu s námi lze uzavřít pouze v českém jazyce.
3.2 Smlouva se uzavírá na dálku prostřednictvím E-shopu, přičemž náklady na použití komunikačních prostředků na dálku nesete Vy. Tyto náklady se však nijak neliší od základní sazby, kterou platíte za použití těchto prostředků (tj. zejména za přístup k internetu), takže nemusíte očekávat žádné další náklady účtované Námi nad rámec Celkové ceny. Odesláním Objednávky souhlasíte s použitím komunikačních prostředků na dálku.
3.3 Abychom mohli uzavřít Smlouvu, musíte vytvořit návrh Objednávky na E-shopu. Tento návrh musí obsahovat následující informace:
(a) Informace o Zboží, které kupujete (v E-shopu označíte Zboží, které máte zájem koupit, kliknutím na tlačítko „Přidat do košíku “);
- b) informace o Ceně, Poštovném, DPH, způsobu úhrady Celkové ceny a požadovaném způsobu dodání Zboží; tyto informace budou zadány v rámci vytváření návrhu Objednávky v uživatelském rozhraní E-shopu, přičemž informace o Ceně, Poštovném, DPH a Celkové ceně budou uvedeny automaticky na základě Vámi vybraného Zboží a způsobu jeho dodání;
- c) Vaše identifikační údaje, které nám slouží k doručení Zboží, zejména Vaše jméno, příjmení, doručovací adresa, telefonní číslo a e-mailová adresa;
- d) v případě Smlouvy, na jejímž základě Vám budeme Zboží dodávat pravidelně a opakovaně, také to, jak dlouho Vám budeme Zboží dodávat.
3.4 Během vytváření návrhu objednávky můžete údaje měnit a kontrolovat, dokud není objednávka vytvořena. Jakmile provedete kontrolu stisknutím tlačítka „Objednávka s povinností platby“, vytvoříte Objednávku. Po stisknutí tlačítka „Objednávka s povinností platby “ budou všechny vyplněné údaje odeslány přímo nám. Odesláním objednávky souhlasíte s obchodními podmínkami a zásadami ochrany osobních údajů.
3.5 Vaši Objednávku potvrdíme co nejdříve po jejím obdržení zprávou zaslanou na e-mailovou adresu uvedenou v Objednávce. Potvrzení bude obsahovat shrnutí Objednávky a těchto Podmínek. Potvrzení Objednávky z Naší strany představuje uzavření Smlouvy mezi Námi a Vámi. Nedílnou součástí Smlouvy jsou Obchodní podmínky ve znění platném ke dni Objednávky.
3.6 V některých případech se může stát, že Vám nebudeme moci Objednávku potvrdit. Jedná se zejména o situace, kdy Zboží není k dispozici nebo kdy si objednáte více Zboží, než jsme schopni dodat. Informaci o maximálním počtu Zboží Vám však vždy poskytneme předem v rámci E-shopu, a proto by pro Vás neměla být překvapením. V případě, že existuje jakýkoli důvod, proč nemůžeme Objednávku potvrdit, budeme Vás kontaktovat a zašleme Vám nabídku na uzavření Smlouvy ve formě upravené oproti Objednávce. Smlouva je pak uzavřena v okamžiku, kdy naši nabídku potvrdíte.
3.7 V případě, že je v rámci E-shopu nebo v návrhu Objednávky uvedena zjevně chybná Cena, zejména z důvodu technické chyby, nejsme povinni Vám Zboží za tuto Cenu dodat, a to ani v případě, že jste obdrželi potvrzení Objednávky, a Smlouva tak byla uzavřena. V takové situaci Vás budeme neprodleně kontaktovat a zašleme Vám nabídku na uzavření nové Smlouvy v podobě upravené oproti Objednávce. Nová Smlouva je pak uzavřena v okamžiku, kdy naši nabídku potvrdíte. V případě, že Naši nabídku nepotvrdíte ani do 3 dnů od zaslání nabídky, jsme oprávněni od uzavřené Smlouvy odstoupit. Za zjevnou chybu v Ceně se považuje například situace, kdy Cena neodpovídá ceně obvyklé u jiných prodejců nebo chybí či byla vynechána číslice navíc.
3.8 3.8 Prodávající si vyhrazuje právo upravit cenu výrobků uvedenou na internetových stránkách www.softwarepoint.cz u objednávek všech výrobků, pokud zjistí, že cena byla uvedena nesprávně. O této skutečnosti bude Prodávající Kupujícího informovat. Prodávající si vyhrazuje právo Objednávku nepřijmout, tj. zrušit nebo stornovat Objednávku před uzavřením Kupní smlouvy v případě nesprávné ceny, popisu nebo vyobrazení výrobků uvedených na internetových stránkách www.softwarepoint.cz, jakož i v případě, že Prodávající není schopen dodat Kupujícímu výrobek za cenu výrobku uvedenou na www.softwarepoint.cz nebo dodat produkt odpovídající popisu produktu uvedenému na internetových stránkách www.softwarepoint.cz nebo dodat produkt ve lhůtě stanovené dle těchto Všeobecných obchodních podmínek; pokud se Prodávající a Kupující nedohodnou jinak, např. na jiném plnění. Prodávající rovněž neodpovídá za zobrazené obrázky, které jsou často pouze informativní/ilustrativní a nemusí zobrazovat přesný výrobek a nemusí odpovídat popisu výrobku a případným propagačním akcím na výrobek. Prodávající je povinen neprodleně informovat kupujícího o zrušení nebo odvolání objednávky ze strany prodávajícího z důvodů uvedených v předchozí větě, a to telefonicky nebo e-mailem na telefonní číslo nebo e-mailovou adresu kupujícího uvedenou při vyplňování objednávky.
3.9 V případě, že dojde k uzavření Smlouvy, jste povinni uhradit Celkovou cenu.
3.9 Pokud jste si zřídili uživatelský účet, můžete jeho prostřednictvím zadat Objednávku. I v tomto případě jste však povinni zkontrolovat správnost, pravdivost a úplnost předvyplněných údajů. Způsob vytvoření Objednávky je však stejný jako v případě Kupujícího bez Uživatelského účtu, výhodou však je, že není nutné opakovaně vyplňovat Vaše identifikační údaje.
3.10 V některých případech Vám umožňujeme využít slevu na nákup Zboží. Pro poskytnutí slevy je nutné vyplnit údaje o této slevě do předem určeného pole v rámci návrhu Objednávky. Pokud tak učiníte, bude vám Zboží poskytnuto se slevou.
- UŽIVATELSKÝ ÚČET
4.1 Přístup ke svému uživatelskému účtu máte na základě své registrace v e-shopu.
4.2 Při registraci uživatelského účtu jste povinni uvádět správné a pravdivé údaje a aktualizovat případné změny.
4.3 Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Vaší povinností je zachovávat tyto přístupové údaje v tajnosti a nikomu je nesdělovat. V případě jejich zneužití za ně neneseme odpovědnost.
4.4 Uživatelský účet je osobní, a proto nejste oprávněni umožnit jeho používání třetím osobám.
4.5 Váš uživatelský účet můžeme zrušit, zejména pokud jej nepoužíváte déle než 12 měsíců nebo pokud porušíte své povinnosti vyplývající ze Smlouvy.
4.6 Uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwaru a softwaru.
- CENA A PLATEBNÍ PODMÍNKY, VÝHRADA VLASTNICTVÍ
5.1 Cena je vždy uvedena v e-shopu, v návrhu objednávky a ve smlouvě. V případě rozporu mezi cenou uvedenou u Zboží v rámci E-shopu a cenou uvedenou v Návrhu objednávky platí cena uvedená v Návrhu objednávky, která je vždy shodná s cenou ve Smlouvě. Návrh objednávky obsahuje rovněž Cenu za dopravu nebo podmínky, za kterých je doprava zdarma.
5.2 Celková Cena je uvedena včetně DPH, včetně poplatků stanovených zvláštními právními předpisy.
5.3 Úhrada Celkové ceny od Vás bude požadována po uzavření Smlouvy a před dodáním Zboží. Úhradu Celkové ceny můžete provést následujícími způsoby:
(a) Bankovním převodem. Informace k provedení platby Vám zašleme jako součást Potvrzení objednávky. V případě platby bankovním převodem je Celková cena splatná do 48 hodin. a) Bankovním převodem. Informace pro provedení platby vám zašleme v rámci potvrzení Objednávky. V případě platby bankovním převodem je Celková cena splatná do 48 hodin.
- b) Online kartou. V tomto případě se platba provádí prostřednictvím platební brány Shoptet Pay a platba se řídí podmínkami této platební brány, které jsou k dispozici na adrese: https://www.shoptetpay.com/sk/vseobecne-obchodne-podmienky-sluzby-shoptet-pay.
5.4 Faktura bude vystavena elektronicky po zaplacení celkové ceny a bude zaslána na Vaši e-mailovou adresu uvedenou v Objednávce. Faktura bude rovněž fyzicky přiložena ke Zboží a bude k dispozici ve Vašem uživatelském účtu, pokud jej máte zřízen.
5.5 Vlastnické právo ke Zboží na Vás přejde až po zaplacení Celkové ceny a převzetí Zboží. V případě platby bankovním převodem je Celková cena uhrazena připsáním na Náš účet, jinak je uhrazena v okamžiku platby.
- DODÁNÍ ZBOŽÍ, PŘECHOD NEBEZPEČÍ NÁHODNÉHO ZNIČENÍ A NÁHODNÉHO ZHORŠENÍ PŘEDMĚTU KOUPĚ.
6.1 Zboží Vám bude dodáno elektronicky zasláním licenčního klíče e-mailem nebo e-mailové výzvy k založení účtu pro správu licencí (nebo licencí) přímo od výrobce Zboží nebo od nás e-mailem na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce.
6.2 Zboží lze dodat pouze na území Slovenské republiky.
6.3 Zboží Vám dodáme neprodleně, nejpozději však do 30 dnů ode dne uzavření Smlouvy. V průběhu plnění Smlouvy mohou nastat takové skutečnosti, které ovlivní termín dodání Vámi objednaného Zboží. O změně termínu dodání a novém předpokládaném termínu dodání objednaného Zboží Vás budeme neprodleně informovat e-mailem, aniž by bylo dotčeno Vaše právo odstoupit od Smlouvy. Součástí našeho oznámení o novém termínu dodání Zboží bude naše žádost, abyste nám sdělili, zda trváte na dodání Vámi objednaného Zboží v novém termínu.
- PRÁVA Z ODPOVĚDNOSTI ZA VADY
7.1 Úvod do odpovědnosti za vady
7.1.1 Zavazujeme se dodat vám Zboží v požadované kvalitě, množství a bez vad.
7.1.2 Odpovídáme za vady Zboží při jeho převzetí.
7.1.3 Zakoupené trvalé licence mají záruční dobu 24 měsíců na funkčnost licenčního klíče.
7.1.4 Zakoupené časově omezené licence mají záruční dobu na funkčnost licenčního klíče po stanovenou dobu, na kterou je licence zakoupena (např. 12 měsíců), maximálně však 24 měsíců.
7.1.5 Vaše práva z odpovědnosti za vady Zboží, na které se vztahuje záruční doba, zanikají, pokud je neuplatníte v záruční době. Práva z odpovědnosti za vady u Zboží, které se rychle kazí, však musíte uplatnit nejpozději následující den po zakoupení, jinak vaše práva zaniknou.
7.2 Podmínky pro uplatnění práva z odpovědnosti za vady (reklamace)
7.2.1 Pokud Vám bude Zboží doručeno v porušeném nebo poškozeném obalu nebo pokud je zásilka zjevně příliš lehká, žádáme Vás, abyste takové Zboží od přepravní společnosti nepřebírali a neprodleně nás informovali telefonicky na čísle +421 948 299 930 nebo e-mailem na adrese info@softwarepoint.cz. V případě zjevných vad (např. mechanického poškození) jste povinni uplatnit reklamaci bez zbytečného odkladu způsobem uvedeným v bodě 7.3.1. níže. K později uplatněné reklamaci z důvodu zjevných vad Zboží, včetně vady spočívající v nekompletnosti Zboží, nebudeme přihlížet.
7.2.2 Právo z odpovědnosti za jiné vady (skryté vady) jste povinni uplatnit způsobem uvedeným v bodě 7.3.1 níže bez zbytečného odkladu poté, co jste vadu Zboží zjistili, nejpozději však do uplynutí záruční doby.
7.2.3 Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady Zboží a vady způsobené mechanickým poškozením. Zejména nelze uplatňovat odpovědnost za vady způsobené opotřebením, mechanickým poškozením, používáním Zboží v nevhodných podmínkách apod.
7.2.4 Právo z odpovědnosti za vady nejste oprávněni uplatnit, pokud jste o vadě věděli před převzetím Zboží, nebo pokud jsme Vás na vadu upozornili, nebo pokud Vám byla z tohoto důvodu poskytnuta přiměřená sleva z ceny Zboží.
7.3 Uplatnění práva z odpovědnosti za škodu (reklamace)
7.3.1 V případě, že Zboží vykazuje vady, zejména není-li splněna některá z podmínek dle bodu 7.2, můžete nás o takové vadě informovat a uplatnit právo z odpovědnosti za vady (tj. reklamovat Zboží) zasláním e-mailu nebo dopisu na naši adresu uvedenou v našich identifikačních údajích.
7.3.2 V oznámení o reklamaci uvedete zejména popis vady Zboží a své identifikační údaje, včetně e-mailové adresy, na kterou si přejete zasílat oznámení o způsobu vyřízení reklamace, a dále uvedete, který z nároků z odpovědnosti za vady uvedených v bodech 7.4.4 až 7.4.8 uplatňujete.
7.3.3 Při uplatnění reklamace nám musíte předložit také doklad o koupi Zboží (fakturu), abyste prokázali, že jste Zboží zakoupili u nás, jinak nejsme povinni vaši reklamaci uznat.
7.3.4 Za datum zahájení reklamačního řízení považujeme datum doručení vadného Zboží spolu s příslušnými doklady (dle bodu 7.3.3). 7.3.5. V případě, že Vaše podání reklamace bude neúplné (zejména nečitelné, nejasné, nesrozumitelné, nebude obsahovat požadované doklady apod.), vyzveme Vás k doplnění reklamace písemně, zejména e-mailem. V takovém případě je reklamační řízení zahájeno dnem doručení vašeho doplněného podání.
7.3.5 Pokud reklamaci podanou podle bodu 7.3.4 tohoto článku nedoplníte bez zbytečného odkladu, nejpozději do 10 dnů ode dne doručení naší výzvy podle bodu 7.3.4 tohoto článku, budeme Vaše podání považovat za nedůvodné.
7.4 Vyřízení stížnosti
7.4.1 Na základě Vašeho rozhodnutí, které z práv podle § 622 a § 623 zákona č. 40/1964 Sb. občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“) (specifikovaných v bodech 7.4.4 až 7.4.8) uplatňujete, určíme způsob vyřízení reklamace neprodleně, ve složitých případech nejpozději do 3 pracovních dnů ode dne doručení Vaší reklamace. V odůvodněných případech, zejména je-li vyžadováno složité technické posouzení stavu Zboží, nejpozději do 30 dnů od data Vaší reklamace.
7.4.2 Jakmile určíme způsob vyřízení reklamace, vyřídíme reklamaci ihned; v odůvodněných případech můžeme reklamaci vyřídit i později, vyřízení reklamace však nesmí trvat déle než 30 dnů od data reklamace. Po uplynutí lhůty pro vyřízení reklamace máte právo od Smlouvy odstoupit nebo máte právo na případnou výměnu Zboží za nové.
7.4.3 Do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace Vám musíme vydat písemný doklad o vyřízení reklamace a o vyřízení reklamace Vás budeme informovat e-mailem. Pokud bude reklamace uznána, zašleme vám opravené Zboží nebo vyměníme Zboží za nové nebo vrátíme Cenu zaplacenou za Zboží, pokud se nedohodneme jinak.
7.4.4 Pokud se jedná o vadu, kterou můžeme odstranit, máte právo na bezplatné, včasné a řádné odstranění vady. Vadu Zboží odstraníme bez zbytečného odkladu.
7.4.5 Místo odstranění vady můžete požadovat, abychom Zboží vyměnili, nebo pokud se vada týká pouze součásti Zboží, abychom vyměnili tuto součást, pokud nám tím nevzniknou nepřiměřené náklady s ohledem na Cenu Zboží nebo závažnost vady.
7.4.6 Namísto odstranění vady Zboží můžeme vždy vyměnit vadné Zboží za bezvadné, pokud Vám to nezpůsobí závažné obtíže.
7.4.7 Pokud se na Zboží vyskytne vada, kterou nelze odstranit a která brání tomu, abyste Zboží mohli řádně užívat jako bezvadné, máte právo na výměnu Zboží nebo máte právo od Smlouvy odstoupit. Stejná práva máte i v případě, že ačkoli jsou vady odstranitelné, nemůžete Zboží řádně užívat z důvodu opakovaného výskytu vady po opravě nebo z důvodu většího počtu vad.
7.4.8 Pokud se vyskytnou jiné neodstranitelné vady, máte právo na přiměřenou slevu z Ceny Zboží.
7.4.9 Reklamaci vyřídíme předáním opraveného Zboží, výměnou Zboží, vrácením Ceny Zboží, vyplacením přiměřené slevy z Ceny Zboží, písemnou výzvou k převzetí plnění (Zboží) nebo zamítnutím reklamace z přiměřených důvodů.
7.5 Uplatnění práv z odpovědnosti za vady a reklamace Zboží se řídí ustanoveními § 619 a násl. Občanského zákoníku a zákona č. 250/2007 Sb. o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o ochraně spotřebitele“), a zákonem č. 372/1990 Sb. o přestupcích, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o ochraně spotřebitele“), a zákonem č. 102/2014 Sb. o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory prodávajícího a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o ochraně spotřebitele při prodeji zboží na dálku“).
7.6 Jste-li podnikatel, je vaší povinností oznámit a reklamovat vadu bez zbytečného odkladu poté, co jste ji mohli zjistit, nejpozději však do 3 dnů od převzetí Zboží.
7.7 Jste-li spotřebitel, máte právo uplatnit práva z odpovědnosti za vady, které se vyskytnou u spotřebního Zboží v době 24 měsíců od převzetí Zboží.
7.8 Tímto jsme Vás řádně informovali o Vašich právech dle § 622 a § 623 zákona č. 40/1964 Sb. občanského zákoníku. Uzavřením Smlouvy potvrzujete, že jste měli možnost se seznámit s podmínkami reklamace Zboží.
- ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
8.1 K odstoupení od smlouvy, tj. k ukončení smluvního vztahu mezi námi a vámi od jeho počátku, může dojít z důvodů a způsoby uvedenými v tomto článku nebo v jiných ustanoveních obchodních podmínek, v nichž je možnost odstoupení výslovně uvedena.
8.2 V případě, že jste spotřebitelem, tj. osobou nakupující Zboží mimo rámec své podnikatelské činnosti, máte právo odstoupit od Smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů ode dne doručení Zboží, a to v souladu s ustanovením § 7 Zákona o ochraně spotřebitele při prodeji na dálku. Pokud jsme uzavřeli Smlouvu, která zahrnuje několik druhů Zboží nebo dodávku několika částí Zboží, počíná tato lhůta běžet dnem dodání poslední části Zboží, a pokud jsme uzavřeli Smlouvu, na jejímž základě Vám budeme Zboží dodávat pravidelně a opakovaně, počíná běžet dnem dodání první dodávky. Od Smlouvy můžete odstoupit jakýmkoli prokazatelným způsobem (zejména zasláním e-mailu nebo dopisu na Naši adresu uvedenou u našich identifikačních údajů). Můžete také použít námi poskytnutý vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, který je přiložen jako příloha 2.
8.3 Kupující nemůže odstoupit od smlouvy v případech uvedených v § 7 odst. 6 zákona č. 102/2014 Sb. Vzhledem k tomu, že naše společnost nabízí i elektronickou službu - poskytnutí licenčního klíče bez hmotného nosiče prostřednictvím e-mailu, žádáme kupujícího, aby při objednávce souhlasil s tím, že jejím přijetím ztrácí možnost odstoupit od smlouvy ve smyslu výše uvedeného zákona. Výjimkou je nefunkčnost (vadnost) licenčního klíče, kterou musí kupující prodávajícímu prokázat. V opačném případě nelze odstoupení od smlouvy akceptovat! Prodávající neodpovídá za nefunkčnost nebo nepoužitelnost softwarové licence v důsledku nesprávného používání nebo kombinace vlivů technického zařízení, softwaru nebo škodlivých programů (např. virů a jiného malwaru, spywaru apod.). Kupující je povinen před nákupem ověřit kompatibilitu zakoupeného Zboží s hardwarem a softwarem (zejména operačním systémem), na který hodlá Zboží instalovat a používat. Minimální požadavky na hardware a software pro instalaci a provoz Zboží jsou uvedeny na internetových stránkách výrobce softwaru (Zboží).
8.4 Lhůta pro odstoupení od Smlouvy podle článku 2 Podmínek se považuje za dodrženou, pokud nám v této lhůtě zašlete oznámení, že od Smlouvy odstupujete.
8.5 V případě odstoupení od Smlouvy bude Cena vrácena do 14 dnů ode dne účinnosti odstoupení na účet, ze kterého byla připsána, nebo na účet zvolený v odstoupení od Smlouvy. Částka však bude vrácena až poté, co nám Zboží vrátíte nebo prokážete, že nám bylo zasláno zpět.
8.6 Jsme oprávněni odstoupit od Smlouvy z důvodu vyprodání zásob, nedostupnosti Zboží nebo v případě, že výrobce, dovozce nebo dodavatel Zboží sjednaného ve Smlouvě ukončil výrobu nebo provedl podstatné změny, které nám znemožňují plnit naše závazky ze Smlouvy, nebo z důvodů vyšší moci, nebo pokud ani při vynaložení veškerého úsilí, které lze po nás rozumně požadovat, nejsme schopni Vám Zboží dodat ve lhůtě stanovené v těchto Podmínkách. V takových případech Vás o této skutečnosti budeme bez zbytečného odkladu informovat a vrátíme Vám Celkovou cenu za již zaplacené Zboží do 14 dnů ode dne oznámení o odstoupení od Smlouvy. Celkovou cenu zaplacenou za Zboží Vám vrátíme stejným způsobem, jakým jste Celkovou cenu zaplatili, aniž by tím bylo dotčeno naše právo dohodnout se s Vámi na jiném způsobu vrácení peněz, a to za předpokladu, že v souvislosti s tím nebudou účtovány žádné další poplatky.
8.7 Jsme rovněž oprávněni odstoupit od Smlouvy, pokud jste Zboží nepřevzali do 5 pracovních dnů ode dne, kdy Vám vznikla povinnost Zboží převzít.
9. PODÁVÁNÍ STÍŽNOSTÍ A PODNĚTŮ
9.1 Jako spotřebitel jste oprávněni podávat podněty a stížnosti písemně e-mailem na adresu:
info@softwarepoint.cz
9.2 O vyřízení vašeho podnětu nebo stížnosti vás budeme informovat e-mailem zaslaným na vaši e-mailovou adresu.
9.3 Orgánem dozoru je Slovenská obchodní inspekce (SOI) , Inspektorát SOI pro Bratislavský kraj, se sídlem Bajkalská 21/A, 820 07 Bratislava, tel. 02/58 27 21 72, 02/58 27 21 04.
9.4 Pokud nejste spokojeni s vyřízením své stížnosti nebo podnětu, můžete podat podnět ke kontrole také elektronicky prostřednictvím platformy dostupné na internetových stránkách https://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti/Podajte-podnet.soi.
- ALTERNATIVNÍ ŘEŠENÍ SPORŮ SE SPOTŘEBITELI
10.1 Máte právo se na nás obrátit s žádostí o nápravu, a to e-mailem na adresu: info@softwarepoint.cz, pokud nejste spokojeni se způsobem, jakým jsme vyřídili vaši stížnost, nebo pokud se domníváte, že jsme porušili vaše práva. Pokud na Vaši žádost odpovíme zamítavě nebo na ni neodpovíme do 30 dnů od jejího odeslání, máte právo podat návrh na alternativní řešení sporu u subjektu alternativního řešení sporů (dále jen „subjekt“) podle zákona č. 391/2015 Sb. o alternativním řešení spotřebitelských sporů a o změně a doplnění některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o alternativním řešení sporů“).
10.2 Subjekty jsou orgány a oprávněné právnické osoby podle § 3 zákona o alternativním řešení sporů a jejich seznam je zveřejněn na internetových stránkách Ministerstva hospodářství Slovenské republiky. https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1.
10.3 Nárok můžete uplatnit způsobem uvedeným podle § 12 zákona o alternativním řešení sporů.
- PODMÍNKY PRO DIGITÁLNÍ OBSAH
11.1 Digitální obsah nabízený na tomto e-shopu je poskytován ve formátech kompatibilních s běžně dostupnými softwarovými a hardwarovými řešeními. Pokud je součástí obsahu technické ochranné opatření (např. DRM ochrana, omezený počet stažení), je tato skutečnost výslovně uvedena v popisu produktu.
11.2 Digitální obsah je kompatibilní s hardwarem a softwarem uvedeným v popisu produktu na stránce výrobce. Doporučené systémové požadavky jsou uvedeny na produktové stránce výrobce. Před zakoupením je kupující povinen ověřit, zda jeho zařízení a software splňují tyto požadavky.
11.3 Všechen digitální obsah dostupný na tomto e-shopu je chráněn autorským právem. Uživatel získává nevýhradní licenci k užití obsahu pouze pro osobní nebo firemní potřebu, pokud není stanoveno jinak. Jakékoli neoprávněné šíření, kopírování nebo upravování obsahu je zakázáno a může být postihováno dle platné legislativy.
- ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
11.1 Veškerá písemná korespondence s vámi bude doručována elektronickou poštou. Naše e-mailová adresa je uvedena vedle našich identifikačních údajů. Korespondenci budeme doručovat na Vaši e-mailovou adresu uvedenou ve Smlouvě, ve Vašem uživatelském účtu nebo prostřednictvím které jste nás kontaktovali.
11.2 Smlouvu lze měnit pouze na základě naší písemné dohody. Jsme však oprávněni tyto Podmínky změnit, avšak tato změna se nedotkne již uzavřených Smluv, ale pouze Smluv uzavřených po nabytí účinnosti změny.
11.3 V případě vyšší moci nebo nepředvídatelných událostí (přírodní katastrofa, pandemie, provozní poruchy, selhání subdodavatelů apod.) neodpovídáme za škody způsobené v důsledku nebo v souvislosti s vyšší mocí nebo nepředvídatelnými událostmi, a pokud takový stav trvá déle než 10 dní, máme my i Vy právo od Smlouvy odstoupit.
11.4 Smlouva včetně Podmínek je u Nás archivována v elektronické podobě, ale není Vám přístupná. Tyto Podmínky a Potvrzení objednávky se shrnutím objednávky však vždy obdržíte e-mailem, a proto budete mít vždy přístup ke Smlouvě bez naší součinnosti. Doporučujeme, abyste si Potvrzení objednávky a Podmínky vždy uložili.
11.6 Nepodléháme žádným kodexům chování podle § 3 odst. 1 písm. n) zákona o ochraně spotřebitele při prodeji na dálku.
11.7 Tyto Obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 04.04.2024